Mergi la continut
HAPPY CARS & SERVICE

Campania ‘UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia’ revine în 2020


- Campania #PassThemOn: Fanii fotbalului european își donează ghetele copiilor din Iordania

Frankfurt, 7 februarie 2020 - Kia Motors Corporation și UEFA au anunțat revenirea, în 2020, a campaniei UEFA Europa League Trophy Tour, în urma unui prim sezon triumfător în 2019. Din februarie până în mai, campania UEFA Europa League Trophy Driven by Kia va vizita mai multe orașe europene pentru a colecta ghete de fotbal pentru refugiați. Pentru turneul din 2019, au fost donate în total 1.052 de perechi de ghete fanilor din toată Europa.



Campania UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia se va opri în șapte orașe europene: Frankfurt, Barcelona, Roma, Geneva*, Manchester, Amsterdam și Varșovia. Turul va oferi fanilor de pe continent posibilitatea de a întâlni legende ale fotbalului în locații inedite din centrul orașului, cluburi locale de amatori și școli. Fanii vor avea, de asemenea, șansa de a vedea trofeul legendar al UEFA Europa League, pe măsură ce etapele eliminatorii ale competiției 2019/20 se desfășoară.

Pe tot parcursul campaniei UEFA Europa League Trophy Tour, fanii și jucătorii de toate vârstele vor fi încurajați să doneze perechi de ghete de fotbal ca parte a campaniei #PassThemOn. În parteneriat cu Fundația pentru Copii UEFA, ghetele vor fi duse în tabăra de refugiați Za’atari din Iordania și vor fi dăruite tinerilor refugiați sirieni, încurajându-i să joace sportul pe care îl iubesc.

Fiecare fan care donează o pereche de ghete în locațiile campaniei Trophy Tour va avea șansa să câștige bilete la finala UEFA Europa League, ce se va desfășura în Gdansk, Polonia, în data de 27 mai**. Donațiile ghetelor de fotbal în cadrul campaniei #PassThemOn pot fi făcute în orice etapă a turneului UEFA Europa League Trophy, precum și la dealerii selectați de Kia în fiecare țară participantă.

"Suntem extrem de încântați să continuăm campania UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia pentru un al doilea an", a declarat Artur Martins, Global Brand & Marketing Head al Kia Motors Corporation. "Succesul uriaș al primei campanii a însemnat că fani ai fotbalului de toate vârstele au avut șansa de a-și dona ghetele de fotbal folosite pentru o cauză foarte bună și de a vedea trofeul de aproape. În acest an, sperăm să primească și mai multe donații și să îi ajute pe tinerii refugiați să participe la acest joc minunat."

Starul fotbalului englez Michael Owen s-a alăturat campaniei #PassThemOn 2020 în calitate de ambasador global pentru campania UEFA Europa League Trophy Tour 2020 Driven by Kia. El se va alătura Fundației UEFA pentru Copii și Kia în tabăra de refugiați Za'atari din Iordania, în iulie, pentru a înmâna copiilor ghetele donate.

"Campania este un mod fantastic de aduce împreună fanii fotbalului, precum și de a susține o cauză incredibilă", a declarat Michael Owen, ambasador global al campaniei UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia. „Am știut întotdeauna de la o vârstă fragedă că îmi doresc să joc fotbal și păstrez viu în amintire momentul special în care am încălțat prima mea pereche de ghete de fotbal. A putea oferi tinerilor refugiați ghete de fotbal pentru a-și îndeplini pasiunea este un lucru de care sunt foarte mândru și de care știu că își vor aminti întotdeauna”.

UEFA și Fundația UEFA pentru Copii au sprijinit mulți ani tabăra refugiaților Za’atari din Iordania, oferind terenuri de fotbal și echipamente pentru a permite tinerilor să joace acest sport frumos.

"Fotbalul are puterea de a uni și de a le aduce copiilor atât de multă bucurie și fericire", a declarat Aleksander Čeferin, președintele UEFA, care a vizitat tabăra de refugiați Za’atari în două rânduri.
"Fundația UEFA pentru Copii a ajutat la furnizarea de terenuri de fotbal pentru refugiați dar au lipsit ghetele de fotbal. Sunt încântat că peste 1.000 de perechi au fost înmânate anul trecut și aș dori să chem fanii din toată Europa să își doneze încălțămintea nedorită pentru a face o reală diferență față de cei care locuiesc în tabăra de refugiați”.

Campania UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia începe vineri, 7 februarie, în Frankfurt, Germania și se va încheia pe 16 mai, înaintea finalei UEFA Europa League ce se va desfășura pe 27 mai, în Gdansk, Polonia.

Programul campaniei UEFA League Trophy Tour – Driven by Kia:
- Frankfurt, Germania: 7 – 8 februarie
- Barcelona, Spania: 21 februarie
- Salonul auto de la Geneva, Elveția: 3 – 11 martie, expoziția #PassThemOn
- Roma, Italia: 13 – 14 martie
- Amsterdam, Olanda: 27 – 28 martie
- Manchester, UK: 1 – 2 mai
- Varșovia, Polonia: 15 – 16 mai

Notă
* Salonul Auto de la Geneva va prezenta doar trofeul, fără activități de donare sau promovare de bilete
** Nu vor exista activități de promovare a biletelor în Roma, datorită restricțiilor legale.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.